«Створення та адміністрування сайта. Рефлексія»

Створення та адміністрування сайта
Основні етапи розробки сайта:
Результат пошуку зображень за запитом "сайти"1. Маркетингові дослідення та вибір теми
2. Планування структури
3. Розробка дизайну
4. Конструювання                                                         
5. Тестування
7.Опублікування
Система керування вмістом — це програмний комплекс, який забезпечує доступ користувача до ресурсів сайта (веб-сторінок, бази даних та ін.) та виконання над ними різних операцій (змі-
нювання, видалення, додавання, захист тощо).

Результат пошуку зображень за запитом "сайти"Опублікований  сайт  потребує  адміністрування  —  подальшої  техніч-ної та інформаційної підтримки. Такий супровід здійснює адміністратор.
Адміністрування  сайта,  побудованого  на  основі  СКВ,  із  технічної
точки  зору  є  порівняно  простим,  оскільки  не  потребує  від  виконавця  спе-ціальної  підготовки.  Цим  може  займатися  навіть  власник  сайта.
Втім  якщо  сайт  відвідує  багато  користувачів  і  є  засоби  для  їхнього
спілкування  (форум,  коментування  матеріалів,  гостьова  книга  тощо),  то
може  знадобитися  допомога модератора,  на  якого  покладається  робота
з  користувацьким  вмістом  (повідомленнями,  файлами),  стеження  за  до-триманням  користувачами  культури  спілкування,  авторських  прав  тощо.
Рефлекція

Рефле́ксія (від лат. reflexio — «повертаюся назад») — філософський метод, за якого об'єктом пізнання може бути сам спосіб пізнання (гносеологія) чи знання, думка, вчинок (епістемологія).
  • Наукова рефлексія орієнтована на критику й усвідомлення теоретичного знання; також досліджує способи та методи пізнання, які використовуються в тій чи іншій сфері досліджень.
  • Філософська рефлексія сконцентрована на усвідомлені та пізнанні граничних основ буття, мислення та людської культури загалом.
  • Літературна рефлексія — емоційне зрозуміння в художньому творі автором власних переживань, роздуми над динамікою душевного стану.
  • Педагогічна рефлексія — наслідок взаємодії вчителя з учнем, який полягає у зворотньому зв’язку від учня після засвоєння масиву поданої вчителем інформації.
  • Рефлексія (ООП) — функціонал, який дозволяє отримати опис класу (назви, типи полів, аргументів, методів, а також модифікатори доступу), маючи лише його екземпляр.


Коментарі